2013. július 4., csütörtök

Megálmodtam...



Egy éjjel arra ébredtem, hogy megtaláltam a megoldást. Ezek után sokáig álmatlanul forgolódtam az ágyban, de reggelre minden megvilágosodott:

Tanuljunk Nógrádban - oktatásszervezés és szolgáltatás. 

Ez az, amivel én foglalkozni szeretnék. Felnyitni az emberek szemét, hogy itt ezen a gyönyörű vidéken is lehet boldogulni. Meg lehet találni a lehetőségek tárházát.
Az oktatási intézmények kínálatait szeretném a tanulni vàgyók igényeihez igazìtani. Könnyed keresési lehetőséggel, sokoldalú infomációval segíteni őket a megfelelő képzés megtalálásában. Cégek számára lehetőséget biztosítani a továbbképzések, egyénre szabott, kihelyezett tanfolyamok megszervezésére. Rajtam nem fog múlni. Remélem, a munkám gyümölcse beérik, és sok ember megtalálja a számításait itt, "Palócországban".

Nincsenek megjegyzések: