2013. október 20., vasárnap

Hangolódjunk a hétfőre! :)

Szeptember végén elindítottam a Facebookon egy pozitív szemléletű "sorozatot": Állítsuk feje tetejére a világot! Kezdjük el szeretni a hétfőt címmel.

Szeretném, ha vasárnaponként közösen próbálnánk meg ráhangolódni a hétfőre. Ehhez azonban a Ti segítségetekre is szükség van! Várom az ötleteket és javaslatokat, hogy miként lehetne izgatottan várni az új hét kezdetét. Osszátok meg gondolataitokat itt a blogon, vagy a Tanuljunk Nógrádban Facebook oldalán.

Ma ismét vasárnap van! Így a pihenés mellett, van még egy feladatunk! Hangolódjunk a hétfőre! Egy kedves barátnőmet szeretném idézni, akinek először meséltem a tervemről, hogy szeretném, ha az emberek elkezdenék megszeretni a hétfőt:

"Ha én megszeretem a hétfőt, akkor tudsz valamit!"

Úgy gondolom, nem Ő az egyetlen, aki így gondolkozik ezzel kapcsolatban. Van azonban egy jó hírem! Nem, nem én kellek hozzá, hogy megszeresd a hétfőt, hanem Te! Nem én változtatom meg a gondolataimat, hanem Te! Én csak próbálom más szemszögből megközelíteni.

Holnap hétfő! Ha szoktál szendvicset vinni a munkahelyedre, vagy a suliba, akkor hétfőre mindig vigyél valami nagyon különlegeset!
Ha büfében eszel, minden hétfőn válassz egy picit extrábbat! Jár ennyi kényeztetés a hét első napján! Ráadásként válassz egy csokit vagy egy ízletes süteményt, hogy fokozd az élményt!


Egy dolgot viszont mindig tarts szem előtt: csak hétfőn jár ez a rendkívüli kényeztetés!!

Na, ugye már alig várod, hogy elfogyaszd a hét első napján megérdemelt reggelidet?!

Nincsenek megjegyzések: