2013. október 24., csütörtök

Miért jött létre ez az oldal?

Sokan megkérdezik tőlem, hogy miért is jött létre ez az oldal? A kérdés jogos, bár a válasz eléggé összetett. Talán már olvastátok rólam, hogy évekig én is távol éltem, aztán 8 éve visszaköltöztünk. Ma már újra itthon vagyok. Sokan még most is megkérdőjelezik a hazaköltözésünk okát. Az évek során mi is sokat marcangoltuk magunkat, hogy jól döntöttünk-e. Megérte? Ki tudja?

Nem könnyű a helyzet sehol. (Tudom, hogy itt azért nehezebb.) Körülöttem boldogtalan arcok, kilátástalan helyzetek, szegény sorsok. Ez elszomorító! Nem tudom megmondani az okát, de legbelül érzem, nem dönthettünk másként.

Számomra minden itt kezdődött és talán minden itt is fog folytatódni. Nem vagyok földhöz ragadt. Sosem gondoltam volna, hogy újra itt leszek. Bármilyen kedves gyermekkori emlékeim fűztek ide, mindig elvágyódtam. Csak úgy, mint minden tini lány, aki a szárnyait bontogatja. Középiskola után fél évig Győrben, majd négy évig Egerben tanultam.

Aztán a fővárosban kezdtem új életet. A munkahelyemen nagyon jól éreztem magam, és a magánéletemben is beköszöntött a szerelem. Valami mégis hiányzott. Sokáig nem jöttem rá, hogy mi is lehet az. Csak azt éreztem, hogy nem kerek az életem. Gyakran kerültem nosztalgikus hangulatba, és gondolatban újra átéltem a régi szép emlékeket. Rá kellett jönnöm, hogy a legszebb emlékeim Nógrád megyéhez fűződnek.


Aztán megvilágosodtam. Hiányzik a vidék, ahol születtem, ahol felnőttem. Ahol az első barátságok köttettek, az első csókok csattantak. A vidék, ahol még a levegő is frissebb. Mindig vártam a hétvégét, hogy hazautazhassak. Otthonról haza... Fura érzés volt, de mindig megmelengette a szívem.
Úgy gondolom, rajtam kívül sokan vannak még itt, akik ragaszkodnak ehhez a vidékhez. Akik bármilyen nehéz is, szeretettel gondolnak az itt eltöltött évekre, és pozitívan néznek a jövőbe. Vagy nehéz szívvel engedték el, és emlékeikben még mindig teljes szépségében van jelen.

Megcsillant egy reménysugár! Fiatal, tettre kész, optimista emberkék is élnek ezen a környéken. Akik nem akarnak elmenni innen. Itt álmodnak egy szebb jövőről, itt terveznek, és itt tanulnak! Szeretném, ha megpróbálnánk közösen összegyűjteni azokat az értékeket, amiért érdemes itt élni. Szeretném, ha lehetőségünk nyílna közösen a fejlődés útjára lépni, és megtanulni, hogyan lehet ezen a gyönyörű vidéken is egyszerűen, mégis boldogan élni.

Hogy hogyan is kezdjük el? Gondolatban!
Egy dolgot szeretnék előre leszögezni! Én nem akarok semmit rád erőltetni. Ha úgy érzed, téged ez nem érint, kérlek, ne olvass tovább. Nem ígérek tuti recepteket, hogy miként gazdagodj meg, vagy hogyan szerezz jó állást. Nem állítom, hogy holnaptól könnyebb lesz a megélhetésed, kevesebb gondod lesz, mosolygós emberek köszönnek majd rád vissza mindenhol. Csak azt ígérhetem, hogy ha bármikor egy kis biztatásra lesz szükséged, itt megtalálsz! Ha úgy gondolod, lehet itt is szebb az élet, akkor csatlakozz hozzám!

Ha velem tartasz, remélem, egy picit optimistábban látod majd a világot! Olyan praktikus ötleteket, pozitív gondolatokat, sikertörténeteket szeretnék itt összegyűjteni, ami Téged is inspirálhat. A tanulási tippek mellett beszélhetünk a nógrád megyei programokról, egy-egy kitűnő könyvről, filmről, zenéről. Mindenről, ami pozitív hatással van ránk. Itt élünk együtt ezen a vidéken. Igényünk van a remek kulturális rendezvényekre, előadásokra, koncertekre és egyéb lehetőségekre! Fedezzük fel együtt a szépet, a természet értékeit, a remek programokat és remélem, hamarosan együtt örülünk egymás sikereinek! Tanuljunk együtt, egymástól! Mindig vissza kell kanyarodnom a tanuláshoz, de ez az egyik legnagyobb lehetőség, hogy fejlődni tudjunk. Különösen itt, ebben a megyében. Ehhez azonban a Te segítségedre is szükség van!

Örömmel fogadom véleményeidet, ötleteidet és tapasztalataidat. Osszuk meg egymással gondolatainkat, hisz együtt mindig könnyebb! Küldd el ötleteidet

ide.

Nincsenek megjegyzések: